Regulamin

  1. Postanowienia ogólne
    1. Niniejsze Zasady Zakupu i Sprzedaży (dalej - Regulamin) określają wzajemne prawa, obowiązki i odpowiedzialność osoby kupującej towary w sklepie internetowym www.stsports.pl (dalej - Kupujący) oraz spółki UAB „Skorpiono Takas” (dalej - Sprzedający) podczas zakupów towarów w sklepie internetowym. Kupując towary w sklepie internetowym, Kupujący wyraża zgodę na stosowanie się do niniejszego Regulaminu.
  2. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży
    1. Umowę kupna-sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedającym uważa się za zawartą w chwili, gdy Kupujący utworzył koszyk w sklepie internetowym, podał adres dostawy, wybrał sposób płatności i zapoznał się z niniejszym Regulaminem i kliknął przycisk „Potwierdź”. Umowa ta obowiązuje do pełnej realizacji obowiązków z niej wynikających. W przypadku, gdy Kupujący nie zgadza się z całością lub częścią Regulaminu, nie może złożyć zamówienia.
    2.2. Każda umowa zawarta pomiędzy Kupującym a Sprzedającym przechowywana jest w bazie danych www.stsports.pl.
  3. Prawa kupującego
    1. Kupujący ma prawo dokonywać zakupów w sklepie internetowym zgodnie z niniejszym Regulaminem i aktami prawnymi Rzeczypospolitej Polskiej.
    3.2. Kupującemu (konsumentowi) przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży towaru zawartej w sklepie internetowym ze Sprzedającym poprzez pisemne powiadomienie Sprzedającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży towaru ze Sprzedającym tylko wtedy, gdy towar zachował dobrą jakość, nie uległ uszkodzeniu oraz nie zmienił się istotnie w wyglądzie i użytkowaniu.
    3.3. Kupującemu przysługują inne uprawnienia określone w Regulaminie i aktach prawnych Rzeczpospolitej Polskiej.
  4. Obowiązki Kupującego
    1. Kupujący zobowiązany jest zapłacić cenę towaru oraz jego dostawy, a także inne opłaty (o ile zostały określone przy zawieraniu umowy) oraz odebrać zamówiony towar. Kupujący płaci za towar za pośrednictwem swojego banku internetowego, dokonując płatności z dowolnego banku na konto Sprzedającego podane w potwierdzeniu zamówienia, za pomocą systemu PAYU. przelewem bankowym lub kartą płatniczą.
    4.2. W przypadku zmiany danych podanych w formularzu rejestracyjnym, Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie je zaktualizować.  
    4.3. Odstępując od umowy kupna, Kupujący zobowiązany jest powiadomić Sprzedającego o swojej decyzji drogą mailową lub telefoniczną i za obopólną zgodą w dowolny z powyższych sposobów uzgodnić czas i miejsce zwrotu towaru.
    4.4. Kupujący zobowiązany jest przestrzegać wszystkich wymagań określonych w niniejszym Regulaminie oraz aktach prawnych Rzeczypospolitej Polskiej.
    4.5 Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedającego po rozpakowaniu i zauważeniu jakichkolwiek uszkodzeń/wad towaru.
  5. Prawa Sprzedającego
    1. Jeżeli Kupujący próbuje zakłócić działanie lub stabilność działania sklepu internetowego lub narusza swoje zobowiązania, Sprzedający może bez uprzedzenia ograniczyć, zawiesić (zakończyć) jego dostęp do sklepu internetowego i nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty Kupującego.
    5.2. Sprzedający ma prawo czasowo lub na czas nieokreślony zakończyć działalność sklepu internetowego bez oddzielnego powiadomienia i nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek związane z tym straty Kupującego.
    5.3. Sprzedający ma prawo do jednostronnej zmiany niniejszego Regulaminu poprzez opublikowanie zmienionego Regulaminu na stronie sklepu internetowego. Zmiany wchodzą w życie z chwilą publikacji dla wszystkich transakcji zawartych po publikacji.
    5.4. Sprzedającemu przysługują inne uprawnienia określone w Regulaminie i aktach prawnych Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Obowiązki Sprzedającego
    1. Sprzedający zobowiązuje się stworzyć Kupującemu warunki do prawidłowego korzystania z usług świadczonych przez sklep internetowy. Sprzedający nie gwarantuje, że sklep internetowy będzie działał w sposób nieprzerwany ani że transmisja danych będzie przebiegać bezproblemowo. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty Kupującego związane z nieprawidłowym działaniem sklepu internetowego i (lub) błędami transmisji danych.
    6.2. Sprzedający, w przypadku zaistnienia ważnych okoliczności i braku możliwości dostarczenia Kupującemu zamówionego towaru, zobowiązuje się do zaoferowania analogicznego produktu, a jeśli Kupujący odmówi przyjęcia odpowiednika towaru, zwróci Kupującemu wpłacone środki w terminie 15 dni roboczych. W takim przypadku Sprzedający jest zwolniony z odpowiedzialności za niedostarczenie towaru.
    6.3. Sprzedający zobowiązuje się do przestrzegania pozostałych wymagań określonych w niniejszym Regulaminie.
  7. Dostawa towarów
    1. Towar na koszt Kupującego dostarcza firma transportowa. W odrębnych przypadkach wskazanych przez Sprzedającego, Towar dostarczany jest na koszt Sprzedającego.
    7.2. Dokładna cena dostawy uzależniona jest od ilości zamawianego towaru oraz sposobu dostawy, dlatego ostateczna cena dostawy będzie widoczna dopiero po utworzeniu zamówienia, przed jego potwierdzeniem.
    7.3. Usługa wniesienia towaru nie jest świadczona.
    7.4. Towar zostanie dostarczony pod wskazany przez Kupującego adres nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zapłaty za towar i transportu towaru, jeżeli towar znajduje się w magazynie Sprzedającego. Sprzedający nie gwarantuje, że towar zostanie dostarczony we wszystkich przypadkach w terminie określonym powyżej, w szczególności jeśli zamówiony towar nie znajduje się w magazynie Sprzedającego. Dostawa towarów odbywa się na terenie całej Polski.
    7.5. Dokładny termin i godzina dostarczenia towaru wskazana jest w powiadomieniu przekazanym Kupującemu przez Sprzedającego drogą mailową, na dane podane przez Kupującego w formularzu rejestracyjnym. W związku z powyższym, Kupujący po zawarciu umowy kupna-sprzedaży zobowiązuje się do codziennego sprawdzania skrzynki mailowej do momentu otrzymania powiadomienia o wysyłce.
    7.6. W trakcie dostawy przesyłki Kupujący lub przedstawiciel Kupującego zobowiązany jest wraz z przedstawicielem firmy transportowej sprawdzić stan opakowania przesyłki, ilość i jakość towaru.
    7.6.1. Jeśli opakowanie przesyłki jest uszkodzone, ale ilość, jakość, asortyment (y) towaru się zgadza, Kupujący lub przedstawiciel Kupującego zobowiązany jest w obecności przedstawiciela firmy transportowej odnotować informacje dotyczące opakowania.
    7.6.2. W przypadku rozbieżności w ilości i/lub jakości i/lub asortymencie towarów Kupujący lub przedstawiciel Kupującego zobowiązany jest nie przyjąć przesyłki. W takim przypadku przedstawiciel firmy transportowej wraz z Kupującym lub przedstawicielem Kupującego wypełni specjalny protokół kontroli przesyłek, w którym odnotuje stwierdzone uszkodzenia.
    7.6.3. Jeżeli Kupujący lub przedstawiciel Kupującego przyjmie przesyłkę i podpisze ją w rejestrze danych lub na papierowym potwierdzeniu otrzymania dostarczonym przez przedstawiciela firmy transportowej i oznaczy zniszczenie opakowanie przesyłki, towar uważa się za dostarczony w uszkodzonym opakowaniu przesyłki, ale ilość, jakość i asortyment (y) są zgodne z zakresem warunków umowy.
    7.6.4. Jeżeli Kupujący lub przedstawiciel Kupującego przyjmie przesyłkę i podpisze ją w rejestrze danych lub na papierowym potwierdzeniu otrzymania dostarczonym przez przedstawiciela firmy transportowej bez żadnych uwag, towar uważa się za dostarczony w nieuszkodzonym opakowaniu, w ilości, jakości i asortymencie zgodnym z zakresem warunków umowy.
    7.7. Z chwilą dostarczenia towaru pod wskazany przez Kupującego adres uważa się, że towar został dostarczony Kupującemu, niezależnie od tego, czy towar został faktycznie odebrany przez Kupującego, czy też przez inną osobę, która odebrała towar pod podanym adresem. W przypadku niedostarczenia towaru w planowanym dniu dostawy Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie, jednak nie później niż następnego dnia po planowanym dniu dostawy, poinformować o tym Sprzedającego. W przeciwnym razie Kupujący traci prawo do roszczeń wobec Sprzedającego z tytułu niedostarczenia lub opóźnionej dostawy towaru.
    7.8. Jeżeli towar nie zostanie odebrany przez Kupującego, Kupujący zobowiązany jest podczas wypełniania informacji o dostawie wskazać dane osoby, która odbierze towar.
  8. Zwrot towarów
    1. W przypadku odstąpienia przez Kupującego (konsumenta) od umowy kupna-sprzedaży towaru, o której mowa w pkt. 3.2 Regulaminu, towar jest zwracany Sprzedającemu na koszt Kupującego, a środki zapłacone przez Kupującego za towar zwracane są w ciągu 15 dni. Pieniądze zapłacone za usługę transportową nie podlegają zwrotowi.
    8.1.1. Odstępując od umowy kupna, Kupujący obowiązany jest powiadomić Sprzedającego o swojej decyzji, przesyłając wypełniony i podpisany formularz zawiadomienia o odstąpieniu od umowy na adres e-mail podany na stronie internetowej www.stsports.pl oraz obopólnie uzgodnić czas i miejsce zwrotu towaru.
    8.1.2. Towar zwracany jest w oryginalnym opakowaniu swoim oraz przesyłki wraz z dokumentami towaru (w tym fakturą VAT i kartą gwarancyjną, jeśli została dostarczona wraz z towarem). Do zwrotu należy dołączyć oryginał faktury VAT, jeżeli Kupujący otrzymał ją wraz z przesyłką oraz wypełnione i podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży (formularz można wydrukować ze strony internetowej).
    8.1.3. Kupujący odpowiada za prawidłowe skompletowanie i zapakowanie zwracanego Towaru. Jeżeli Towar nie jest kompletny i/lub nieprawidłowo zapakowany, Sprzedający nie przyjmie zwrotu.
    8.1.4. Towar nie jest przyjmowany z powrotem, jeżeli był używany i/lub uszkodzony i/lub stracił swój komercyjny wygląd (zmiany w wyglądzie towaru lub jego opakowaniu, które były niezbędne do sprawdzenia jakości towaru, nie są uważane za istotne zmiany w wyglądzie towaru).
    8.2. Jeżeli dostarczony produkt nie spełnia wymagań jakościowych, Kupujący powinien skontaktować się z osobami kontaktowymi wskazanymi na stronie internetowej www.stsports.pl. Towar można wymienić (zwrócić) tylko w przypadku, gdy nie minęło więcej niż 14 dni od daty sprzedaży produktu. Towary, które Kupujący wymienia (zwraca) są transportowane kosztem Kupującego.
  9. Odpowiedzialność
    1. Kupujący odpowiada za poprawność danych podanych w formularzu rejestracyjnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność za skutki podania nieprawidłowych lub niedokładnych danych w formularzu rejestracyjnym.
    9.2. Strony ponoszą odpowiedzialność za naruszenie umowy kupna-sprzedaży zawartej przy korzystaniu ze sklepu internetowego zgodnie z procedurą przewidzianą w aktach prawnych Rzeczypospolitej Polskiej.
    9.3. Uwzględniając art. 25 ustawy o podpisie elektronicznym Rzeczypospolitej Polskiej Kupujący zgadza się ze Sprzedającym, że potwierdzenie działań Kupującego w sklepie internetowym z danymi umożliwiającymi połączenie (kod identyfikacyjny) ze sklepem internetowym ma art. 25 ustawy o podpisie elektronicznym pkt 2 ustalona moc prawna podpisu elektronicznego (tj. ma taką samą moc prawną jak podpis w dokumentach pisemnych i jest dopuszczalna jako środek dowodowy w sądzie). Kupujący zobowiązany jest chronić i nie ujawniać swoich danych logowania do sklepu internetowego, zapewnić, że dane są znane tylko jemu, wykorzystuje je wyłącznie sam, i nie przekazuje ani w inny sposób nie umożliwia innym osobom dostępu do danych lub korzystania z nich. W przypadku podejrzenia, że dane do logowania mogły być ujawnione innej osobie, należy niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę, a także niezwłocznie poinformować Sprzedawcę o naruszeniu lub ujawnieniu danych do logowania do e-sklepu. Wszelkie czynności wykonane przy użyciu kodu identyfikacyjnego Kupującego uważa się za wykonane przez Kupującego, a Kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za skutki tych działań.
    9.4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za informacje podane na stronach internetowych innych firm, nawet jeśli Kupujący trafia do tych witryn za pośrednictwem linków w sklepie internetowym Sprzedającego.
    9.5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za to, że towary prezentowane w sklepie internetowym nie odpowiadają kolorem, kształtem lub innymi parametrami rzeczywistym rozmiarom, kształtom i kolorom ze względu na charakterystykę monitora używanego przez Kupującego.
    9.6. W przypadku szkody winny rekompensuje drugiej stronie bezpośrednią szkodę wyrządzoną z jej winy.
  10. Przetwarzanie danych osobowych
    1. Klikając przycisk „Potwierdź” Kupujący potwierdza, że wraz z jego przedstawicielami (Kupujący posiada zgodę swoich przedstawicieli) zgadza się na przekazanie Sprzedającemu jego danych osobowych określonych w niniejszym Regulaminie i formularzu rejestracyjnym oraz nie sprzeciwia się przekazaniu danych osobowych swoich i/lub swoich przedstawicieli Sprzedającemu w celach komercyjnych.
    10.2. Klikając przycisk „Potwierdź” Kupujący potwierdza, że on i jego przedstawiciele (Kupujący posiada zgodę swoich przedstawicieli) wyrażają zgodę na to, że dane osobowe przekazane przez Kupującego i/lub jego przedstawicieli będą udostępniane osobom trzecim wybranym przez Sprzedającego, w celu przetwarzania ich na potrzeby handlu elektronicznego, jak to omówiono w następnym akapicie.
    10.3. Klikając przycisk „Potwierdź” Kupujący potwierdza, że on i jego przedstawiciele (Kupujący posiada zgodę swoich przedstawicieli) wyrażają zgodę na przedstawienie Sprzedającemu i/lub osobie trzeciej, która dostarczyła towar na polecenie Sprzedającego, jeden z dokumentów tożsamości: paszport, dowód osobisty, nowy wzór prawa jazdy, aby prawidłowo zidentyfikować Kupującego i/lub jego przedstawicieli w celu zakupów online. Kupujący potwierdza również, że on i jego przedstawiciele (Kupujący ma zgodę swoich przedstawicieli) zgadzają się, żeby w momencie odbioru towaru w miejscu odbioru Sprzedający i/lub osoba trzecia, która dostarczyła towar na polecenie Sprzedającego będzie dokumentować dane i przetwarzać je (w tym między innymi przekazywać dane Sprzedającemu) w celu prowadzenia handlu online.
    10.4. Zaznaczając pole „Prenumerata newslettera” Kupujący potwierdza, że on i jego przedstawiciele (Kupujący posiada zgodę swoich przedstawicieli) wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przekazanych Sprzedającemu do celów marketingu bezpośredniego. Sprzedający wskazuje, że pesele Kupującego (jeśli jest to osoba fizyczna) i jego przedstawicieli nie będą przetwarzane przez Sprzedawcę na potrzeby marketingu bezpośredniego.
    10.5. Zaznaczając pole „Prenumerata newslettera” Kupujący potwierdza, że on i jego przedstawiciele (Kupujący posiada zgodę swoich przedstawicieli) zgadzają się, że ich dane osobowe dostarczone Sprzedającemu będą ujawniane osobom trzecim wybranych przez Sprzedającego do celów marketingu bezpośredniego, jak to omówiono w następnym zdaniu. Kupujący poprzez zaznaczenie pola wyboru obok „Prenumerata newslettera” wskazuje, że on i/lub jego przedstawiciele (Kupujący posiada zgodę swoich przedstawicieli) wyrażają zgodę na otrzymywanie informacji i materiałów promocyjnych o usługach, towarach od Sprzedającego i/lub od wybranych osób trzecich na adres podany w formularzu rejestracyjnym oraz i/lub inny adres wskazany przez Kupującego i/lub jego przedstawicieli i/lub wiadomości SMS i/lub połączenia na określony numer telefonu komórkowego i/lub e-mail.
    10.6. Klikając przycisk „Potwierdź” Kupujący potwierdza, że on (jeśli Kupujący jest osobą fizyczną) oraz jego przedstawiciele zostali poinformowani o prawie dostępu do swoich danych osobowych przetwarzanych przez Sprzedającego oraz sposobie ich przetwarzania, żądania sprostowania, zniszczenia lub zawieszenia przetwarzania swoich danych osobowych, które są przetwarzane z naruszeniem przepisów prawa, nie wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do jakichkolwiek celów.
    10.7. Klikając przycisk „Potwierdź” Kupujący potwierdza, że on i jego przedstawiciele wiedzą, że posiadają prawo do odmowy podania swoich danych osobowych, ale rozumieją, że dane osobowe są potrzebne i niezbędne do jednoznacznej identyfikacji Kupującego i/lub jego przedstawicieli w handlu internetowym oraz że bez podania danych osobowych i/lub nie zgadzając się na ich przetwarzanie dla celów handlu online, nie będą mogli wejść do sklepu i/lub złożyć zamówienia.
  11. Wysyłanie informacji
    1. Wszelkie powiadomienia Sprzedający przesyła na adres e-mail Kupującego podany w formularzu rejestracyjnym i/lub SMS-em na numer telefonu Kupującego podany w formularzu rejestracyjnym.
    11.2. Kupujący przesyła wszelkie uwagi i pytania na adres podany w sekcji „Kontakt” sklepu internetowego Sprzedającego.
  12. Polityka Prywatności
    1. Jeśli klient chce otrzymywać wiadomości informacyjne od www.stsports.pl, ma możliwość wyboru, czy takie wiadomości będą do niego wysyłane.
    12.2. Ciasteczka - to małe pliki tekstowe wysyłane na urządzenie każdej osoby odwiedzającej stronę internetową, z której uzyskuje się dostęp do witryny i które są tymczasowo przechowywane na tym urządzeniu. Podczas następnej wizyty w witrynie Twoja przeglądarka przeskanuje plik cookie i przekaże informacje z powrotem do witryny. Informacje zbierane przez pliki cookies pomagają zidentyfikować osobę odwiedzającą stronę, zapamiętują historię odwiedzin witryny i odpowiednio dostosowują jej zawartość. Pliki cookies na stronie www.stsports.pl służą do:
  • Zapewnienia funkcjonalności strony internetowej
  • Zapewnienia funkcjonalności koszyka
  • Przypominania o ulubionych towarach
  • Zbierania danych statystycznych o ruchu na stronie

Aby usunąć wszystkie pliki cookie zapisane na komputerze, przeczytaj instrukcje jak to zrobić w swojej przeglądarce, które można znaleźć, klikając „Pomoc” w menu przeglądarki. Uwaga: usunięcie plików cookie uniemożliwi korzystanie z niektórych funkcji witryny.

12.3. Zamawiając towar, Klient podaje dane osobowe niezbędne do dostawy towaru: imię i nazwisko; adres, na który towar zostanie dostarczony; numer telefonu; inne dane niezbędne do dostawy. Spółka UAB „Skorpiono Takas” potwierdza, że dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu przetworzenia zamówienia i dostawy towaru. Spółka UAB „Skorpiono Takas” zobowiązuje się do nieujawniania takich informacji osobom trzecim, z wyjątkiem swoich partnerów zapewniających dostawę towarów lub inne usługi związane ze złożeniem lub realizacją zamówienia Klienta. Wszelkie inne wyjątki od ujawniania danych osobowych Klienta stronom trzecim będą w każdym przypadku uzgadniane z Klientem. We wszystkich innych przypadkach dane osobowe Klienta mogą zostać ujawnione osobom trzecim tylko w przypadkach przewidzianych w aktach prawnych Rzeczypospolitej Polskiej.

12.4. Rejestrując się w sklepie www.stsports.pl i zamawiając towar, Klient zobowiązuje się do ochrony i nieujawniania nikomu swoich danych do logowania. Jednocześnie Klient potwierdza, że jest pełnoletni i ma prawo do zamawiania towaru w sklepie internetowym. W przypadku ujawnienia przez Klienta swoich danych logowania, Spółka UAB „Skorpiono Takas” jest zwolniona z wszelkiej związanej z tym odpowiedzialności.

12.5. Klient, zapoznając się z Regulaminem potwierdza, że został poinformowany, iż podczas przeglądania sklepu www.stsports.pl na jego komputerze będą umieszczane pliki cookies (pliki wysyłane z serwera internetowego).

12.6. Spółka UAB „Skorpiono Takas” potwierdza, że stara się wykorzystywać najbardziej zaawansowane technologie do ochrony danych osobowych Klientów.

  1. Postanowienia końcowe
    1. Kupujący i Sprzedający wyrażają zgodę i uznają, że wszelkie informacje podane na stronie internetowej sklepu internetowego Sprzedającego (w tym między innymi niniejszy Regulamin, informacje o Sprzedającym, oferowanych towarach i usługach oraz ich cechach, prawo Kupującego do odstąpienia od zakupu oraz Umowa sprzedaży, usług i gwarancje (jeżeli dotyczy) zostały dostarczone Kupującemu na piśmie.
    13.2. Niniejszy Regulamin nie ogranicza praw Kupującego (konsumenta) ustanowionych w aktach prawnych Rzeczypospolitej Polskiej.
    13.3. Wszelkie spory wynikające z lub w związku z umową kupna-sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedającym będą rozstrzygane w drodze negocjacji. W przypadku braku porozumienia spory rozstrzygane będą zgodnie z procedurą określoną w aktach prawnych Rzeczypospolitej Polskiej.

 

Warunki gwarancji KETTLER, ICON

Niniejsza gwarancja dotyczy sprzętu marki KETTLER, NORDICTRACK i PROFORM. Gwarancja obowiązuje od dnia sprzedaży/przekazania urządzenia, chyba że umowa stanowi inaczej.

Spółka UAB SKORPIONO TAKAS, oficjalny przedstawiciel KETTLER, NORDICTRACK i PROFORM w Polsce, zastrzega sobie prawo do odmowy skorzystania z gwarancji w przypadku naruszenia poniższych warunków gwarancji i/lub instrukcji obsługi urządzenia.

Warunki gwarancji:

  • Zgłaszając urządzenie do naprawy gwarancyjnej, kupujący zobowiązany jest przedłożyć dokument zakupu (paragon, faktura) oraz inne niezbędne dokumenty, jeśli są wymagane przez sprzedawcę.
  • Urządzenie należy dostarczyć w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport. W przypadku dostarczenia urządzenia bez opakowania, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu urządzenia.
  • Gwarancja producenta na sprzęt wynosi 24 miesiące, licząc od daty wskazanej na dokumencie zakupu;
  • Bezpłatny serwis gwarancyjny obowiązuje przez 6 miesięcy od daty dostarczenia sprzętu kupującemu. Bezpłatny serwis gwarancyjny obejmuje: części, przyjazd mechanika do dowolnego miasta w Polsce, godziny pracy mechanika.
  • Po upływie ponad 6 miesięcy od zakupu produktu oraz w przypadku awarii gwarancyjnej, sprzedawca zapewnia bezpłatną dostawę niezbędnych części do końca okresu gwarancyjnego przewidzianego przez producenta, ale klient zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy i dojazdu mechanika (patrz tab. 1).
  • W przypadku awarii nieobjętej gwarancją i bezpłatnym serwisem gwarancyjnym, klient ponosi wszelkie koszty związane z transportem towaru do serwisu lub przybyciem mechanika na miejsce, diagnozą i naprawą usterki.
  • Urządzenie zostanie wymienione na nowe lub środki zostaną zwrócone, jeśli wady, które wystąpiły w okresie gwarancyjnym, nie mogą zostać usunięte.
  • W przypadku towarów naprawionych lub wymienionych, warunki gwarancji obowiązują przez pozostały okres gwarancji.
  • W przypadku awarii prosimy o kontakt mailowy na info@stsports.pl (w mailu prosimy podać numer faktury, model i nazwę trenażera oraz krótki opis usterki).

Zobowiązania gwarancyjne nie mają zastosowania w następujących przypadkach:

  • Awarie spowodowane klęskami żywiołowymi (wyładowania atmosferyczne, powodzie, trzęsienia ziemi, pożary, duże wahania temperatury i wilgotności powietrza), niewłaściwymi warunkami użytkowania lub zaniedbaniami użytkownika.
  • Awarie spowodowane nielegalnymi, nieodpowiednimi źródłami napięcia, awariami sieci elektrycznej.
  • Uszkodzenia spowodowane przedostaniem się ciał obcych do urządzenia, takich jak: piasek, płyny (korozja, utlenianie), żywność, owady itp.
  • Uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego transportu urządzenia przez klienta, na przykład upuszczenie, zgniecenie.
  • Awarie usunięte przez nieautoryzowanego przedstawiciela serwisu/producenta.
  • Celowe uszkodzenie lub zdemontowanie urządzenia.
  • Awarie spowodowane instalacją i destalinizacją nielegalnego oprogramowania.
  • Awarie spowodowane nieoryginalnymi częściami używanymi podczas eksploatacji urządzenia, akcesoriami i innymi nieoryginalnymi produktami używanymi do zapewnienia prawidłowego działania urządzenia.
  • Uszkodzone naklejki gwarancyjne na produkcie, naklejki z numerem seryjnym urządzenia.
  • Jeżeli sprzęt przeznaczony do użytku osobistego (domowego, rodzinnego) był używany do działalności gospodarczej w celach zarobkowych, produkcyjnych i innych, które nie odpowiadają faktycznemu przeznaczeniu sprzętu.
  • Awarie spowodowane użyciem części eksploatacyjnych, akcesoriów niezalecanych przez producenta.
  • Jeżeli nie przestrzegano instrukcji obsługi urządzenia.