Warunki dostawy i zwrotu

DOSTAWA TOWARU

Dostawa na wskazany przez Ciebie adres w Polsce

Towar niedostępny

Dostarczymy towar w ciągu 7-21 dni roboczych. W takim przypadku obowiązują takie same ceny dostawy jak dla towarów znajdujących się w magazynie.

Przy odbiorze zamówionego towaru należy sprawdzić stan przesyłki i produktów oraz podpisać list przewozowy przewoźnika.

* - Niniejsze warunki obowiązują przy zamawianiu towarów przez Internet.

UWAGA! Towar dostarczany jest pod drzwi budynku (klatki schodowej). Usługa wnoszenia towaru nie jest świadczona.

W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń w wyglądzie opakowania zewnętrznego przesyłki i/lub towaru(ów), lub niezgodności w dostawie towaru(ów), pamiętaj o odnotowaniu tego na liście przewozowym lub innym dokumencie przesyłki w obecności kuriera, który dostarczył Ci przesyłkę. Prosimy o zwrócenie się do przewoźnika z prośbą o sporządzenie protokołu szkody w dowolnej formie. Jeśli nie podejmiesz tych kroków, nie poniesiemy odpowiedzialności za:

  • uszkodzenie towaru, jeżeli podstawą powstania takiej szkody nie jest wada fabryczna;
  • rozbieżności w składzie towaru, jeżeli rozbieżności te można zidentyfikować podczas kontroli zewnętrznej towaru.

ZWROT TOWARU


Które produkty są objęte gwarancją i na jaki okres?

  • Na wszystkie nasze towary udzielamy gwarancji jakości. Ta gwarancja jest również nazywana gwarancją wytwórcy lub gwarancją fabryczną. Okres gwarancji może się różnić: warunki oraz okres gwarancji jest podany w opisie produktu lub na fakturze dołączonej do zakupionego produktu, która jest tożsama z kartą gwarancyjną
  • Przy zgłoszeniu produktu do naprawy gwarancyjnej wystarczy mieć dokument zakupu lub wypełnioną kartę gwarancyjną.
  • Jeśli w okresie gwarancyjnym produkt ulegnie uszkodzeniu, zostanie naprawiony bezpłatnie.
  • Naprawy gwarancyjne wykonywane są przez autoryzowane punkty serwisowe.
  • Gwarancja nie dotyczy elementów podlegających naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji.

Jakie towary nie są objęte gwarancją?

  • Produkty zgodne z opisem, które nadają się do użycia zgodnie z przeznaczeniem, nie są objęte gwarancją jakości.
  • Gwarancja jakości nie dotyczy również informacji zawartych na nośnikach lub urządzeniach. Oznacza to, że nie ponosimy odpowiedzialności za utratę danych osobowych podczas naprawy. W przypadku jeśli klient chce odzyskać utracone dane, koszty również nie są zwracane.
  • Przyjmując zamówienie od kuriera należy zwrócić uwagę na opakowanie - w przypadku podejrzeń - natychmiast rozpakować. Ewentualne rozbieżności należy odnotować w dokumencie odbioru. Jeśli produkt okaże się wadliwy po podpisaniu dokumentu odbioru, nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie produktu, opakowania lub jego niewłaściwy stan. W tym wypadku gwarancja jakości obowiązuje tylko w przypadku wad fabrycznych.


Co powinienem zrobić, jeśli podejrzewam, że produkt jest złej jakości?

  • Jeżeli istnieje możliwość usunięcia wad jakościowych produktu, możesz poprosić sprzedawcę o usunięcie usterki.
  • Rabat odpowiadający wartości utraconej z powodu wad może zostać zastosowany do zakupionego produktu.
  • Możesz wymienić produkt na identyczny, dobrej jakości, chyba że wady produktu są nieistotne lub powstały z Twojej winy.
  • Możesz zwrócić produkt, a jeśli Sprzedawca stwierdzi, że zwracany produkt ma istotne wady, odzyskać pieniądze. Termin zwrotu wynosi 14 dni kalendarzowych od daty potwierdzenia wady przez Sprzedawcę.

Jak długo trwa naprawa?

Usunięcie usterek spowodowanych przez producenta trwa zazwyczaj od 2 do 3 tygodni od daty przekazania produktu do serwisu gwarancyjnego. Jeżeli naprawa wymaga sprowadzenia części z zagranicy, okres oczekiwania wydłuża się do 45 dni.

 

Warunki zwrotu

1. Kupującemu (konsumentowi) przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży towaru poprzez pisemne powiadomienie Sprzedawcy w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru na następujących warunkach:
1.1 Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży towaru tylko wtedy, gdy towar nie został uszkodzony, jego wygląd nie uległ istotnej zmianie lub opakowanie nie zostało nieodwracalnie uszkodzone lub zniszczone.
1.2 Po otrzymaniu przez Sprzedającego pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży towar musi zostać zwrócony na koszt Kupującego w terminie 7 dni od dnia otrzymania oświadczenia.
1.3.  Po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego towaru i dokonaniu jego wyceny, zapłacone pieniądze oraz kwota najtańszego transportu zostaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu towaru.
1.4. Konsument odstępując od umowy zawartej na odległość ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do sprzedawcy (poczta, kurier itp.),
1.5 Kupujący nie może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży i zakupu towarów, jak określono w punkcie 1, jeżeli towary nie mogą być zwrócone z powodu utraty przydatności handlowej (utraty jakości).

 

 Adres zwrotny: 

UAB " Skorpiono takas"

Nemuno 79-5, LT-37355

Panevėžys, Lithuania

+3706992111